Read Brandwashed by Martin Lindstrom Free Online


Ebook Brandwashed by Martin Lindstrom read! Book Title: Brandwashed
Language: English
Format files: PDF
The size of the: 11.22 MB
v The author of the book: Martin Lindstrom
Edition: Publica
Date of issue: 2013
ISBN: No data
ISBN 13: No data
City - Country: No data

Read full description of the books Brandwashed:

Anul trecut am hotărât să mă supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotărât să nu mai cumpăr niciun nou brand timp de un an. Mi-am propus să folosesc în continuare obiectele pe care deja le deţineam –haine, telefon mobil şi altele asemenea. Dar nu aveam voie să cumpăr nici măcar un singur brand nou. Cum definesc termenul „brand”? Păi, în specialitatea mea privesc viaţa printr-un set de lentile foarte speciale: unele prin care aproape tot ce există în lume –telefoanele mobile şi computerele pe care le utilizăm, ceasurile şi hainele pe care le purtăm, filmele pe care le vizionăm, cărţile pe care le citim, alimentele pe care le mâncăm, vedetele şi echipele sportive pe care le idolatrizăm –este perceput ca brand. Ceva prin care declarăm lumii ce suntem sau ce dorim să fim. Cu toate acestea, eram hotărât să încerc să dovedesc că se poate rezista tuturor tentaţiilor cu care ne asaltează cultura de consum.” Martin Lindstrom

„În ultimii cinci ani am citit din scoarță-n scoarță doar două cărți de afaceri: Buyology și Brandwashed. Nu este doar o coincidență faptul că Martin Lindstrom le-a scris pe amândouă.” Steven Levitt, profesor de economie la Universitatea din Chicago

„Dacă vrei să înveți cum să navighezi printre promisiunile deșarte privind sănătatea ta pe care marketerii ți le vând și cum să iei decizii inteligente cu privire la modul în care să-ți cheltui banii este imperios necesar să citești această carte.” Dr. Mehmet Oz

„Sunt fascinată de cartea scrisă de Martin, am căutat întotdeauna atât ca femeie de afaceri, cât și ca un consumator individual să găsesc metode pentru a cumpăra inteligent! Martin mi-a schimbat modul în care mă raportez la branduri și la comportamentul consumatorilor. De-a dreptul o iluminare!” Tyra Banks

„Părinții care vor citi această carte își vor lua lumea în cap. Marketerii pricepuți vor lua notițe.” Fortune


Brandwashed read online



Read information about the author

Ebook Brandwashed read Online! Martin Lindstrom (born 1970) is the author of the bestseller Buyology - Truth and Lies About Why We Buy (Doubleday Business, division of Random House). Lindstrom is also a public speaker and the founder of a number of organizations including Buyology Inc. Prior to founding his consultancy, Lindstrom was working as an advertising agency executive at BBDO. TIME magazine named Lindstrom as one of the world's 100 most influential due to his work on science and marketing.


Reviews of the Brandwashed




Brandwashed read online



Add a comment to Brandwashed




Read EBOOK Brandwashed by Martin Lindstrom Online free

Download PDF: brandwashed.pdf Brandwashed PDF