Read Naruto n. 1: Naruto Uzumaki! by Masashi Kishimoto Free Online


Ebook Naruto n. 1: Naruto Uzumaki! by Masashi Kishimoto read! Book Title: Naruto n. 1: Naruto Uzumaki!
Language: English
Format files: PDF
The size of the: 15.63 MB
v The author of the book: Masashi Kishimoto
Edition: Panini Comics
Date of issue: April 3rd 2003
ISBN: No data
ISBN 13: No data
City - Country: No data

Read full description of the books Naruto n. 1: Naruto Uzumaki!:

Naruto Uzumaki è un ragazzo dodicenne del Villaggio della Foglia che insegue il sogno di diventare Hokage, cioè il ninja più forte, nonché capo del villaggio. Il giovane custodisce in sé un segreto di cui lui stesso è all'oscuro: all'interno del suo corpo è sigillato un demone, conosciuto come Volpe a Nove Code, che attaccò il villaggio dodici anni prima e fu sigillato dal Quarto Hokage in cambio della vita. Per questo motivo, Naruto è stato sempre associato allo spirito demoniaco ed è cresciuto isolato da tutti. Dopo l'ennesima bocciatura di Naruto all'esame dell'accademia per il diploma di Genin, il suo maestro Iruka Umino lo salva dal maestro traditore Mizuki che lo aveva spinto a rubare un rotolo contenente delle tecniche proibite. In questo frangente, Naruto scopre finalmente il suo segreto. Questo, unito al desiderio di salvare Iruka, gli dà la spinta necessaria a sconfiggere Mizuki con la Tecnica Superiore della Moltiplicazione del Corpo, appresa dal rotolo. Grazie a questa dimostrazione di coraggio, il ragazzo riesce a guadagnarsi la promozione a Genin ed entra a far parte della Squadra 7 insieme a Sakura Haruno e Sasuke Uchiha, sotto la guida del maestro Kakashi Hatake.


Naruto n. 1: Naruto Uzumaki! read online



Read information about the author

Ebook Naruto n. 1: Naruto Uzumaki! read Online! Masashi Kishimoto (岸本 斉史 Kishimoto Masashi) is a Japanese manga artist, well known for creating the manga series Naruto. His younger twin brother, Seishi Kishimoto, is also a manga artist and creator of the manga series O-Parts Hunter (666 Satan) and Blazer Drive. Two of his former assistants, Osamu Kajisa (Tattoo Hearts) and Yuuichi Itakura (Hand's), have also gone on to moderate success following their work on Naruto.

Kishimoto's first work as a manga artist was Karakuri (カラクリ?), which he submitted to Shueisha in 1995. This earned him the Weekly Shōnen Jump's monthly "Hop Step Award" in 1996, granted to promising new manga artists. This was followed in 1997 by a pilot version of Naruto (NARUTO-ナルト-), published in Akamaru Jump Summer. In 1998, Kishimoto premiered as a Weekly Shōnen Jump artist with a serialized version of Karakuri in Weekly Shōnen Jump, but it proved unpopular and was canceled soon after. In 1999, a serialized version of Naruto began publication in Weekly Shōnen Jump and quickly became a hit.


Reviews of the Naruto n. 1: Naruto Uzumaki!




Naruto n. 1: Naruto Uzumaki! read online



Add a comment to Naruto n. 1: Naruto Uzumaki!




Read EBOOK Naruto n. 1: Naruto Uzumaki! by Masashi Kishimoto Online free

Download PDF: naruto-n-1-naruto-uzumaki.pdf Naruto n. 1: Naruto Uzumaki! PDF